onsdag 8 februari 2012

Diamonds are a girls best friend...

Tudeluu alla läsare,
idag har varit ännu en underbar dag! Jag steg upp klockan 5 på morgonen och tog en joggingrunda på hela 20 km. Sedan blev det ett hett bad med levande ljus och en smaskig ansiktsmask av choklad. Sedan skrev jag 30 sidor på mitt kandidatarbete om överklassens shoppingvanor. Nu blir det en runda till gymmet och sedan en lyxig coctailkväll med tapas och vackra klänningar.
Jag bjuder på några bilder av min senaste smyckesshoppingrunda...PUSS

2 kommentarer:

  1. Little lovin' bitch8 februari 2012 kl. 20:40

    Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Little lovin bitch8 februari 2012 kl. 20:42

    Vilka härliga fynd du gjort! Gissar att du varit på loppis :) Tack för tipset på kandidatarbete. Nu har min skrivarinspirations äntligen kommit tillbaks! Puss babe! <3

    SvaraRadera