torsdag 2 februari 2012

Valentine's Wanties


Hey babes!

Tänkte dela med mig av litet tips på härliga valentine’s day gifts som jag hittat på loppis. Brukar besöka ett par av stans häftigaste loppisar minst ett par gånger i veckan. Man vet aldrig när det kommit in något nytt. Det är det som är så spännande. :) Igår sprang jag och bästa Ninette runt omkring och provade hattar i ett par timmar. Så kul vi hade! Det hela slutade inte så oanat med att jag kom hem med fem stycken must haves. Mina nya älsklingar som jag skall ha på mig i sommar <3 

Här några tips på valentine’s gåvor ni kan tipsa era pojkvänner om.  

Ett fynd från Pink Pearls kollektion på Manhattan för endast 15 € st!
 
Undrar vem som legat och snuttat med denna mjuka dunkudde? 5,50 €
Calvin Kleins Little Beauty Bag, 4,99 € på Siikalahden laatumarkkinat
Fairytale godess. Funkar också bra som skötväska för alla nyblivna mammor!
Candle Love - lägenheten doftar nyplockade rosor hela dagen :)
Teräsjoen osto- ja myyntiliike 14,50 €

 Kom ihåg att ta med kontanter när ni skall shoppa. Vissa loppisar accepterar tydligen inte kreditkort. Se också till att växla era 100 € sedlar till något mindre. Tydligen är det också dåligt med växel på loppisar. En liten down side, but sometimes life is just unfair. 

Happy shopping girls! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar