onsdag 1 februari 2012

Stokkaaah!

Hej kära läsare,
idag har jag spenderat dagen på stan med de sötaste (Inni, Jennica och Tolouse)! Det blev en hel del shoppande fast jag inte borde, jag vet... Och så tog vi oss var sin rykande kopp kaffe (eller för min del te) på Stokkas café, the one and only! Bjuder på några bilder från världens bästa café! BIG LOVE

Nordqvists ljuvliga Lady Green tea, fazers choklad och mumsiga Bebe bakelser, tastes like heaven!



Betalar gärna en liten extra slant för kvalitetsbakelser, det fick bli en extra femma som dricks idag.

Tänkte ännu bjuda er på en fin låt av en het tjej, enjoy!



1 kommentar:

  1. Stokkas bebes är urläckra! Smakade här om dan och bestämde mig för att baka tre plåtar med bebes med olika toppings och frostings. Skall ta och lägga ut på min blogg sexyninette.blogg.fi när fotofirman är klar med redigeringen! Puss! <3

    SvaraRadera