tisdag 31 januari 2012

Det rosa paketet

Hi there all you pink lovers!

Idag har nog varit en av de mest romantiska dagarnai mitt liv! Ååå vad jag är lycklig! Och nu undrar ni säkert varför. Som ni alla vet är det bara ett par veckor kvar till valentines day. Ni som jag räknar säkert dagarna! Det är en dag som jag älskar eftersom den bara handlar om mig! Min plutte älskar att skämma bort mig rejält =) Han brukar väcka mig med rosor och frukost på sängen och överraska mig med flygbiljetter till någon hemlig destination där vi sedan spenderar en romantisk weekend tillsammans. Förra året blev det oh so lovely Paris! Plutte vet att jag är ivrig och otålig alltid ett par veckor före så i år har han startat en ny tradition. Varje morgon när jag vaknar finns en överraskning på min kudde! Är han inte världens gulligaste plutteponk? :)

Idag låg ett rosa paket på min kudde. Vad kan det vara?
Spännande!! Rosa <3 Min plutte vet :)
Vad kan det vara? Försök inte tjuvtitta!
En diamantring och en dalahäst! Jag ÄLSKAR dalahästar!! :))) Såå söta!
Tog en bild på Polle som jag kallar honom med ringen på huvet  <3
Sötaste häst jag någonsin sett! Tack pluttehjärtat! Du är bäst och jag älskar min häst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar